sobota, 13 lutego 2016

Warszawa

Zdjęcia Warszawy. Piękny widok, piękne miasto tylko ludzie przerażający. Po prostu zakochałam się w starym mieście i placu Zamkowym. Cudowny klimat. Jakichś mega cudnych zdjęć nie mam, bo wszystkie wykonane telefonem. Bałam się wziąć moje maleństwo (aparat) z domu. Bardzo dokładna relacja jest u mnie na Snapchacie (Maikaxo.xo). Jestem mega zajechana ale bardzo podekscytowana i zadowolona. Dziś jestem po kilku godzinach chodzenia po Zoo, świetne przeżycie.
Edit: Warszawa to pierwsze miasto z którego wyjeżdżając żałowałam, że już wyjeżdżam. Spodziewałam się szarości i przytłoczenia więc jestem pozytywnie zaskoczona. Będę szukała szybko możliwości powrotu do stolicy bo to co zwiedziłam to niestety tylko mały skrawek. Bałam się co prawda poruszania po mieście, ale o dziwo przyszło mi to naprawdę łatwo. Może i nie jest to miasto w którym mogłabym zamieszkać na stałe z powodu nadmiaru ludzi, ale na pewno będę tam chętnie wracać.








+

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz